Saturday, February 19, 2011

PRACTISE

Hri ni ade practise band, suke suke ! Sbb dpat jumpe si gemokk, dpt jumpe Cik Wan & Cik Yunie sayee :D And dpat ajar ajar si budak budak kecik psal clour guard :) Mule mule mcm okayy laa, then tibe tibe rase mcm dizzy jee ajar dieorg mybe sbb tk thu dh nk buat ape, they're super good but they hve to find their beat :) Im proud of my colour guards :) Then saye pun memulakan bicara kepada mereke so that dieorg akn pham psal prngai saye, muke debo lakee, HAHAHA :) Padan muke hangg ! :p 

Then hbs prctse, tmpg balik dgn Haris, Potek, si gemok dgn Azri tmpg jugakk, Azri duduk sebelah aku, kau kate aku gemokk & besar yee ? Padahal hbs luas ruang aku bg ke mu, HAHA :P Eh, kau ni, pndai pndai je kan curi curi tnye aku psal latihan td, tp niat kau nk tnye psal sorang je kan ? bluekkk ! Aku tahuu, kau ingt aku ni bodoh ke ? HAHA :D Akhirnye kau pham jugak mksud aku kangg, bngok laa mu ni Azri :p Sedakk ngusik kau psal ***** ;)

Haris hntar aku kat Mydin, ntah ape tujuan si gemok berhenti kat Mydin pdahal tk buat ape pun, haishh, saje je nk bg aku lenguh jalan kang ? :p Then prgi lepak dgn Haris & Azri kat KFC, Haris lapar lagi, even dh makan nasi satu pinggan penuh, haha :D Aku dahaga, so die pun sruh Ariel pergi beli, haha :D Padan muke kene beratur pnjg :p Ohh, Harris tak makan, die just mnum air mcm aku jee :D Part yg aku suke time aku, si gemok, Azri & Harris kutuk kutuk psal budak budak yg pergi Giant dgn berpakaian penuh kehenseman dan kecantikan, HAHA :D 

Gilee laa 3 org ni, Kuala Terengganu ni kau jadikan Kuala Lumpur kang ? Bukit Besar (BB) jd Bukit Bintang (BB), Wisma jadi KLCC, haha, mcm mcm korang ngeke name op ? Tak sngke aku Harris pndai jugak kutuk org, haha, ayat die *Jahak nyee aku kutuk org lain, haha. Eh, kau same mcm org lain Harris, kalu tk kutuk org, tk sahhhh ! :D Then Harris pergi beli roti, and aku balik rumah si gemokk, Azri pulak aku tk thu die balik ke ape time tu, haha

Yeayyy ! Smpai rumah, dpat jumpe si gemokkk ! :D Olohhh, die senyum suke je tngok aku datang, kau suke aku ea Bella ? ngeee :D Aku sayang kau laa MUNTATTT ! <3 Have fun gile main dgn Bella, die suke buat aku geram, care die makan biskut, care die gelak, care die tngok kat aku, Ya Allah, comeyy nyee, aku nak anak aku mcm die blh ? :D Sementara si gemokk tgh tertekan psal kasut kasut, aku bersuke ria je ckap dgn KimBum a.k.a Sharif, ahha :)) Prasan je kau ni ! :p Bella pulak dah tido ;(

Ibu ajak pergi pntai, tp sorry, tk boleh join sbb si gemok nk tido kat rumahh, tido je tau, haishh -___- haha :D Then Bella dah bgn, die terus senyum tngok aku drpd muke yg masam bru bgn dr tido, haha :D Aku rase mcm jdi ibu Bella je bile buang lmpin die, buang bju die, and bsuh tuuutttt die, HAHAH :D Gemokk laa mu ni ! Geram aku, haha :D Ibu Bella pun dh siap siap pergi pntai, abah dh tunggu kat bwah, Bella suke je kan pergi jalan, budakk ni ! HAHA :D Then aku pun dh kene balik, mama dah smpai * Si gemokk, sorry tk teman makan roti canai, ngeee :D 




*Bella, I LOVE YOU :)