Tuesday, March 8, 2011

FUN :)


Today study AddMath mcm haram -___-' sampai saa senyap tak terkate sbb terlalu tertekang, I didn't say any word smpaikan anok omar dgn anok mustapha pelek, ngeee :D Sorry ye anda berdue, saye rimas skjp dgn AddMath :/ Today ade band, but we didn't do any prctse bcause we're just like gaining the spirit back fr cmpetition nnti :) First time gemok dah start tunjuk belang, seee ! I told you, You have to be like a tiger laa baru laa org takot, baru laa org dngr ckap You, ni tak, lembik, ngeee :D But Hey, Im proud of you, seriously :) Thts ma boy aite aite ? ;) And ptg td, saye fun gile dgn awok, kite gelak gelak kan ? Gelak sbb nk khianat awok je psal care awok jalan :D Uzay, Pochek & Pothek laughing mcm setan kan sbb gemok buat mcm org cacat :)) Eh, same laa mcm org cacat, no lies :D But You make me laugh again, thnk you b ;') I love you like seriously, and jgn give up with band okay ? I knw You can do It b :)


- finishing Biology's paper -___-'