Wednesday, December 7, 2011

CRAPPY 

This is my another crappy post. Tapi Its sokayy laa, name pun blog aku kan ? I had a nightmare. name pun nightmare, so of course It's bad. really bad. really bad sampai aku boleh bgn tido, then crying out of sudden. bile bangun tido, baru laa realise It's just a dream. omaiii ! Im scared, Im just praying that If It's really happen, just let me have some fun with him. just let me have a good memories with him. amin. 


before Im writing this post, bace bace laa balik post yang dulu dulu kan. suke tengok blog sendiri sbb lawa, kiut miut. mmg laa aku suke, It's my blog aite ? kalu dulu, post pasal my mom, my gemok, and my friends. so pathetic life I am ni kan ? *sigh tp nk buat mcm mne, It's life, kalu tak pathetic, kau ingt best ke hidup kau ? tak kan, mesti ade drama, emosi siket siket baru ah fun, baru nmpk siket mcm mu ni human being. haha.

TERKEJUUTTT MAK ! astghafirullahalazim *lupe psl ejaan betul ke tak please. gane aku tak terkejut, while doing this post, bunyi guruh, ya allah ! takotnyee aku, hanya tuhan je yang tahu. dh laa duduk kat tmpt tnggi kan, mesti laa takot. I wonder bile dunia ni nk kiamat, semue umat dah bertaubat ke ? I know tak baik cakap mcm nih, tp lets think about it. bakpe time kite dying, kite accident/incident baru laa kite nk sedar ? baru kite nk taubat mase tu ? tp kan, ade juga manusia yang mmg tak taubat taubat lepas accident or what-so-ever nih. *sigh manusia manusia.

tp jujur aku kate, aku pun manusia jugak, even aku pun belum tahu aku taubat ke tak, tapi Im just praying yang aku mati dalam iman kalu Allah nk ambik nyawa aku yang sememangnya hak die. sbb mmg semue dalam dunia ni semua hak milik Yang Maha Kuasa. Ya Allah, besarnye kuasa tuhan kan ? tak pernah terfikir pun dalam hati minda kita yang bijaksana nih mcm mane manusia boleh hidup dengan kulitnya yang dtg dari tanah ? Ya Allah, aku bersyukur dengan nikmat Tuhan. Aku sebagai umatnya memohon agar ibuku diberi kekuatan untuk mnghadapi penyakitnya itu, dan moga moga keluargaku dimurahkn rezeki. amin ya rabbal alamin. 

okayy, kalu korang nk kate aku nih buat alim dlm blog aku nih, Its sokayy, yeaaa, aku admit, aku mmg buat alim, tp dengan niat ikhlas aku memohon kepada-Nya agar dimakbulkan hajatku. Allah Yang Maha Besar, Maha Kuasa, Maha Mengetahui. siapa kita nk judge orang kate org tu buat alim ke tak, even orang yang suke berparti pun kdg kdg mntak hajat dengan Allah, so let them be laa kan ? hidup dieorg. kite yang hidup just ikhlas dalam setiap perkara kite buat especially sembahyang. 


azan sembahyang, doa, surah yassin & al-quran lagu paling sedap dalam universe nih.